pondělí 13. března 2017

Pustevny 2017

Pustevny 2017

Musím uznat, že tak jak mi bylo dnes, mi nebylo už "sakra že" dlouho. Odreagovat se a doslova vypadnout pryč z města. Nechala jsem problémy tady a s sebou jsem si vzala pozitivní náladu a odvahu! 
Vzhledem k zdravotním problémům mi dělá problém i vyjít schody, mít nějakou větší fyzickou námahu. Řekla jsem si, že budu taková jako kdysi. Tehdy jsem chodívala i 17 km denně, na přehrady, kolem města, na procházky, cvičila jsem a byla jsem v pohybu. Ale okolnosti vše změnily a nechodila jsem nikam, pohyb ustál. Byla to změna, která se mi vážně špatně nesla. Všichni okolo mě jezdili na výlety, neustále byli někde. A mrzelo mě, že sedím doma, popř. v kavárně - né že by mi to vadilo!, tak jsem si řekla, že už vážně stačí a pojedu s nimi. Zvládnu to.
Naplánovali jsme výlet na Pustevny, kde jsem se opravdu hodně těšila. Už jenom představa, že budu s těmi, které mám ráda, s těmi, se kterými opravdu ráda trávím čas každý víkend, v poslední době častěji a častěji. 
Večer jsem šla spát brzy, protože jsem se nemohla dočkat. Pak ale nastalo ráno a i když mé tělo vstávat nechtělo, moje "já" vstalo a nachystalo se na #trip.
V autě jsem prospala polovinu cesty - miluju spaní v autě, v autobuse, ale tu první jsem se spíše prosmála, protože selhala navigace. Co si budeme povídat, občas navigují fakt hrozně. A naše domluva byla taky vážně úžasná, trochu jsme si ve všem udělali zmatek. 
Po zaparkování aut jsme vyrazili. Vzpomínky a zážitky zůstanou mezi námi, protože je jich vážně moc a ani nevím, kde mám začít. Ale o fotky, které jsou opravdu nádherné, někdy až kouzelné, se s vámi podělím opravdu ráda. 
Některé fotky můžete najít i na instagramu.




























2 komentářů:

  1. Hory jsou na odreagování nejlepší. Na Pustevnách jsem byla naposledy v prosinci, bylo tam parádně nachumeleno. Dolů jsme jeli po sjezdocvce na igelutkách. 😂
    Fotky jsou úžasné!

    OdpovědětVymazat

© Vee, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena