středa 4. ledna 2017

Vlasy - zkušenosti, jejich růst a moje experimentování


Já a moje experimentování s vlasy je něco strašného - pro mě nee, ale pro ty vlasy ano. Pokaždé si s nimi vymyslím něco jiného. Po nějaké době si nechám narůst vlasy a následně je o něco ostříhám a řeknu si: ,,Už je stříhat nebudu, nechám je ať mi dorostou!" - a udělám pravý opak, ostříhám je ještě více. Ale pak si opět řeknu: ,,Proč jsem je sakra ostříhala, teď mi bývalá délka chybí. Nechám je dorůst, teď už opravdu!" Tak vymýšlím a zkouším různé způsoby jak urychlit jejich růst. Zkoušela jsem kofeinový šampon od Balei, Donna Hair, hořčičné semínko, olivovou masku na vlasy, Biosil a popravdě řečeno, další způsoby si nepamatuji. O tipech/radách se ještě dovíte.


Moje barvení vlasů

Přemýšlím a napadlo mě, že... asi mě baví sledovat jak ty vlasy rostou, nebo jiné lepší řešení nemám - ano, je to zvláštní, možná i vtipné. A když už si nechám vlasy nějakým způsobem ostříhané, přejdu na to, že barvu, kterou mám, se mi přestane líbit, takže si vymyslím jinou a jinou a jinou. Nechci vědět, kolik jsem za barvy utratila - ale určitě méně než za kávu v CrossCafe. Jednou jsem měla vlasy tmavě hnědé, po té jsem je odbarvila na světle hnědou, dále jsem si zesvětlila konečky a pak jsem si je dobarvila, opět jsem skočila na tmavou, po té opět na světlou. A pak jsem si řekla, že půjdu ke kadeřnici - lituji toho do teď. A proč? Obletěla jsem asi tři kadeřnictví, u nás ve městě, a pokaždé mi kadeřnice řekly, že nemají kurz na ombré - v mých představách byla tmavá a světle hnědá. Když už jsem našla takové kadeřnictví, kde mě vzali, jsem byla ráda, že nemusím nikam jinam zase letět. Jenže mé představy byly asi jiné, než paní, která mi vlasy dělala. Vlasy mi nabarvila na úplně, ale úplně černou a na hlavě mi udělala pár blond pramínků. Takže jsem musela vlasy opět odbarvit a nabarvit nějak znovu. Věta při každém barvení byla, je a věřím, že ještě bude, je: ,,Už si nechám narůst svoje vlasy. Nebudu si je barvit." - samozřejmě, že slova v těchto větách, stejně dopadnou opačným činem. Od září 2015 barvím vlasy do hnědé a červené barvy. Na vrchu, kořínků, vlasů jsem měla hnědou a konečky červenou. Hodilo se to k ročnímu období - tedy k podzimu. Do prosince jsem dobarvovala jen konečky, což je celkem úspěch oproti tomu všemu, protože se mi barva vymyla. Den před Silvestrem jsem si koupila barvu s tím, že barva měla být nějaký odstín hnědé - samozřejmě, že nebyl. A nyní mám červenou hlavu. No, takže jsem do Nového roku vstoupila s něčím novým, alespoň to beru pozitivně.
Vím, že barvení je pro vlasy velmi zatěžující, obzvlášť tak často, jak to dělám já. A všichni mi říkají, že skočím plešatá, že si vlasy zničím, že to dělat nemám a tak dále a tak dále. Ano, mají pravdu, ale mě ty vlasy přijdou zdravé, husté je mám a konečky jsou opravdu v pohodě. S kvalitou těch vlasů jsem spokojená. A navíc, někteří s těmi vlasy dělají mnohem horší věci - peroxid apod., a to na těch vlasech poznat už jde.
Musím myslet na své předsevzetí roku 2017!

Teď k těm přípravkám.. Barvu na vlasy používám od značky Syoss. Přijdou mi kvalitnější, než Palette. Palette má opravdu hezké barvy, odstíny, různé druhy těch barev, ale pokaždé jsem měla vlasy buď flekaté nebo se barva vymývala. Syoss nabarví vlasy sjednocenou barvou a zůstane stejná, jako po nabarvení. Nevyjmenuji Vám přesné odstíny barev, které mi vyhovovaly, ale.. Vzpomínám si na čokoládovou, ta měla opravdu takovou luxusní hnědou - těm děvčatům, kterým chytají vlasy spíše do tmava, tak bych ji moc nedoporučovala nebo bych ji nenechávala příliš dlouho, pak na nějakou Chili čokoládu - nebo něco v tom smyslu - tato barva byla hnědá, s červenými odlesky. Hodně dobrý je Lighter Syoss 9 lvl - je to barva, který Vám dokáže odbarvit až 9 odstínů - vážně, zkušenosti s černou barvou. 





                   

















Fotografie v průběhu 3 let.


 










Zkušenosti, přípravky a růst

Nebudu psát z čeho se vlasy skládají, co jim prospívá a co ne nebo psát nějaký odborný článek a všechno možné. Upřímně, mě samotnou to nebaví číst - "jo, úplně těmhle věcem rozumím". Jen Vám chci říct, co jsem vyzkoušela, z čeho jsem byla nadšená a co naopak zklamalo. A taky popřípadě Vám pomoct, předat zkušenosti, které se Vám snad budou i hodit.
Jednu dobu na internetu, snad všude, byla maska z hořčičného semínka. Údajně zázračná maska, která Vám slibuje až 10 cm za měsíc! Možná některým pomohla, mě tedy rozhodně ne. Nevím, jestli jsem to dělala špatně, ale na 100% jsem se držela postupu, vlasy vyrostly o 2 cm za měsíc, což je normální. Takže tahle naděje pro mě vymizela. Po té jsem našla jinou naději, která pro mě už tentokrát byla opravdu úspěšná.
V momentě kdy jsem se ostříhala a spolužačky mi říkaly, že vypadám jako "kastrol", jsem si pořídila Donna Hair, což není levnější záležitost. Cena se pohybuje okolo 400-700 korun. Prášky jsou na 3 měsíce, můžete je zakoupit s dárečkem, jako je přívěsek se Svarovský nebo náušnice, ale taky prášky na 1 měsíc zdarma. Musím říct, že tenhle produkt za ten účinek opravdu stojí. Vlasy mi rostly rychleji, byly zdravější, pevnější a netřepily se mi konečky, nepadaly. Opravdu parádní. ♥ Doporučuji:). 
Šampony. Kupuji si jedině od Balei a to kofeinový. Vlasy parádně vyživuje, jsou husté a růstu určitě pomáhají. Od Balei si občas koupím dvou minutovou masku, nebo jak se jmenuje, která pro mě je jako přípravek na rozčesávání. Nedávno, asi o posledních letních prázdninách v televizi začali dávat reklamu na Loreal sprej na vlasy. Je více druhů. Já a sestra jsme koupily červený a oranžový. Tohle také hodně vlasům pomohlo. Dále používám masky na vlasy od Gliss Kur winter, která je proti třepení, posílení vlasů a elektrizování v zimním období, je taktéž úžasná. Po těchto přípravcích se mi i méně mastí vlasy, což je také výhoda.
Olivová maska na vlasy. Nemůžu posoudit, zda funguje nebo ne. Mamka mi koupila nějaký menší olivový olej s lanýžem, což opravdu nevoní, kolikrát jsem se málem pozvracela, takže jsem se na to nějak vykašlala. Vydržela jsem to, myslím, dvakrát. Takže za mě, netuším.

Vaše zkušenosti

Ráda bych se zeptala i na Vaše názory. Jaké máte zkušenosti s vlasy vy, co Vám pomohlo a nebo naopak ne. Moc se těším,

Vee





     

8 komentářů:

  1. Já chodím na barvu jednou za dva měsíce, až mám odrosty, ke kamarádce kadeřnici. Ale mamka používá také barvy Syoss a je s nimi moc spokojená :-) na růst a proti padání se mi osvědčily šampony Milva, asi jako jediné mi padání skoro zastavily. Donna Hair jsem také brala a žádné zvláštní efekty jsem nezaznamenala,hold, každá jsme jiná :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O Milvě jsem uz taky slysela, ale bohužel nevyzkoušela jsem, třeba snad někdy ano :)
      Ktom toho, růst vvlasů je dán geneticky:))

      Vymazat
  2. No na dlhe vlasy funguje nestrihat ich, ale viem, ze je to strasne tazke. Tiez som mala obobie, ked som sa stale strihala a menila farby. Nastastie terat si nechavam uz len jednu :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
  3. Já jen od srpna vystřídala na hlavě zrz, růžovou, šedou, blond a červenou (střídám pořád, nemůžu najít tu svojí správnou) a moje vlasy už těžce pláčou. Patlám na ně všechno, ale nejvíc se mi odvědčil kokosový olej. Sice jsem je pak měla mastné ještě týden, ale byly krásně lesklé a vyživené. A na růst beru nějaké vitamíny v tabletkách z DM a rostou jak zblázněné. :)

    fakynn

    OdpovědětVymazat
  4. mohla bych se zeptat jaké vitamíny to jsou? :o taky bych ráda vyzkoušela :))
    kokosový olej jsem taky chtěla vyzkoušet, ale nějak jsem se k tomu nedostala. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ja si vlasy farbím každý mesiac. Nie dlho, maximálne rok. Kvalita mojich vlasov sa po farbení zlepšila, pôsobia hustejšie a ako po použití kondicionéra. Sú silnejšie a poddajnejšie ako moje pôvodné vlasy. Farbené sa toľko nemastia. Malý zázrak mojich vlasov :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to stejně :) o barvené vlasy se starám a mám je zdravé ♡

      Vymazat

© Vee, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena