sobota 7. ledna 2017

PhotoGalery - from 2012-2017


V prvním článku jsem se zmínila o tom, že ráda fotím. Ale stejně focení má radši má sestra Monča. Focení se nějak extra nevěnuji, ale když už někam jedeme, tak se snažím uchovat vzpomínky. Mám strašně hodně fotek, co se týče od roku 2012 do letošního roku. A snažila jsem se vybrat ty, které mám opravdu ráda a nebo na ně ráda vzpomínám. Tento článek bude o něco delší, protože fotek je trochu víc, ale snad budou stát za to - doufám. Ať se líbí! ☺




Něco málo z architektury ...

Vídeň.
Vídeň.

Vídeň.

Chrám ve Vídni.

Chrám ve Vídni.

Preater ve Vídni.
Vídeň.

Krakow.

Krakow

Krakow.

Krakow.

Krakow.

Krakow.

Obchodní centrum - Portugalsko Coimbra


Portugalsko Coimbra.
Mikulov.

Co zrovna přišlo pod ruku...




Citové pouto k této fotce popsat nejde.. Já a .. víme, proč. Ale to je jiný příběh. ♥ 







Polsko - Osvětim.

Krakow.



Příroda...





Krakow.






Já a ...












Když vidím tuhle fotku..říkám si: Proč? Jak? Cože? :D






Teď, když si prohlížím fotky a vzpomínám na vše okolo nich... říkám si: ,,Proč jsem nezačala psát blog dříve?" Možná by dnes, byl na jiné úrovni a byly by to skvělé náměty na články.. Ale nevadí, věřím, že bude mnoho dalších možností a upřímně.. neskutečně se těším! :)

Vee

2 komentářů:

© Vee, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena