neděle 29. ledna 2017

Nedělní procházka.

Neděle. Den spíše odpočinku po náročném týdnu. Mnoho lidí zůstává doma, relaxují nebo si vyrazí na nějaký výlet, zajdou si na kafe s kamarádkou, kamarádem, starou známou. Někteří jen tak leží doma v posteli u televize, čtou knížky a jiní se zase učí.

Jsem typ člověka, co má problém zůstat doma. Jeden den doma je pro mě horor. Neuvěřitelně se nudím, dělám snad všechno možné, ale nebaví mě to jako když, můžu trávit odpoledne s těmi, které mám ráda a znamenají pro mě tak moc.

Tento týden byl opravdu velice namáhavý na psychiku. Nedaří se mi. Nátlak ve škole s maturitou roste a roste, krom toho "pikám" za něco, co jsem neudělala. Nemůžu uvěřit, že někteří lidé jsou opravdu takový - ulhaní, mstiví a potvory. Ano docela škaredě/krutě řečeno, jenže.. 21. století - výstižněji řečeno. Začínám si uvědomovat, jak tenhle svět je čím dál tím horší a jak se mi tady čím dál tím víc přestává líbit. K tomu zdraví mě taky zlobí - k problémům, které mám se přidalo to, že za týden jsem zhubla 3 kila, a celkově mi není dobře. Potřebovala bych od sud alespoň na víkend jet pryč. Odreagovat se, uvolnit se, uspořádat si tolik myšlenek v hlavě. Myslela jsem, že jsem se z mého pesimismu vůči lidem, světu a okolí změnila, ale když píšu tyle řádky to tak asi není - trošku jsem odbočila od tématu, tak šup zpátky.

Na odreagování od tohoto týdne jsem se sestrou (o nás si můžete přečíst v článku: Tag about me and my sister) a bývalým přítelem - známe se 5 let, 3 roky jsme spolu byli a nyní máme spolu hodně dobrý vztah a vycházíme spolu naprosto úžasně, je pro mě srdeční záležitost, jsme se šli projít. Sestra vzala foťák a vyrazili jsme na procházku kolem řeky Lučiny, která naším městem protéká. V zimě je mnohem hezčí, než v létě. Krom toho, je neuvěřitelně dobrým místem na přemýšlení.

(Fotky jsou focené všemi - Moni, mnou a Míšou.) 


INSTAGRAM: Vee     Moni      Míša























5 komentářů:

  1. Tyhle stavy znám, ale je důležité se soustředit na to dobré, co v životě máš. Já vím, že to není snadné, ale dá se to. :)
    Fotografie jsou moc krásné a já naprosto zbožňuji procházky zasněženou přírodou, je to úplně jiný vjem.

    Červená V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, že se to dá, jen když je vše čerstvé, tak je úplně jiný úhel pohledu:)
      Děkuji moc. :)))

      Vymazat
  2. Procházky jsou na vyčištění hlavy nejlepší, a když jsou navíc s lidmi které má člověk rád, je to úplně ideální :))

    OdpovědětVymazat
  3. Joo, s tím sezením doma to máme úplně stejně.
    Když prší a nejdu ani na procházku, jsem pak taková smutná.... brr.

    OdpovědětVymazat

© Vee, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena